/  Forum  /  Kategoria ogólna  /  Ogólnie o PKB  /  Tutki z Polskiego Kursu Blendera

Tutki z Polskiego Kursu Blendera

#0 Tutki z Polskiego Kursu Blendera

#46114, 20161024, 22:12:28
Witam.
Może tylko ja jestem takim wiecznie początkującym użytkownikiem, a może i nie.
W sobotę 22.10 postanowiłem ściągnąć sobie wszystkie nagrane tutoriale o poruszaniu się w Blenderze. Pomijając oczywiście takie sprawy jak, wywiad w TASK, teksty na temat kompilacji pod linuksem, i jakieś wstawki organizacyjne. Zrobiłem to, ponieważ, nareszcie chciałbym mieć praktycznie cały materiał od A do......Z w temacie poruszania się po programie. Materiały Piotra jak wiemy mają ten plus, że są w naszym narodowym języku i omawiają wszystko po kolei.
Pościągałem sobie wcześniej, materiały z BlenderGuru, BlenderCookie, łatwe tutki z tutor4u(LittleWebHut) i jeszcze parę książek. Chodzi mi o to, że mając tyle materiału człowiek czasami się w tym gubi i nie wie za co ma się wziąć. Zaczyna się takie gdybanie: a może zrobię to, a może poczytam lepiej tamto. Dochodzą do tego spawy dnia codziennego i stoi się w kropce.

Tak więc pościągałem je sobie od najstarszego do najnowszego, numerując po kolei. I teraz może dla chcących zrobić to samo: u mnie tutoriale zajęły na dysku 26,6GB, jest ich 367 sztuk, a całego gadania jest na 88 godzin i 21 minut, gdybyśmy to chcieli posłuchać "na raz".

No i na koniec tego mojego spamu, chciałbym wyrazić swój wielki podziw dla Piotra, jego poświęcenia, bezinteresownej działalności. Przecież nagrania są powtarzane, robione od początku, co daje nam dzisiaj sumę setek godzin poświęconego czasu. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Już kończę, idę sobie oglądać i ćwiczyć. Pozdrawiam.

Blen2010

Nowy użytkownik
*
7 0 0
jestem tu nowy!

#1 Odp: Tutki z Polskiego Kursu Blendera

#46115, 20161025, 00:16:10