/  Forum  /  Blender Technicznie  /  Rendering / Oświetlenie  /  Wypalanie mapy otoczenia na obiekcie

Wypalanie mapy otoczenia na obiekcie

#0 Wypalanie mapy otoczenia na obiekcie

#51206, 20171030, 19:41:29
Witam. Wzorując się na poniższej prezentacji z konferencji próbuję wypalić na obiekcie mapę otoczenia hdri dokładnie tak samo jak gość robi w 17:53.
Problem polega na tym, że cały czas uzyskuję jakieś dziwne, rozciągnięte mapowanie tekstury (screen poniżej) i nie mogę sobie z tym poradzić może jakieś sugestie? Mieliście kiedykolwiek podobny problem? Z góry dziękuję za podpowiedzi.

https://youtu.be/j6BNOfKCpAQ?list=PL0B1F9143C605E433&t=1073





Zyzio

Aktywny użytkownik
*
561 45 0

#1 Odp: Wypalanie mapy otoczenia na obiekcie

#51210, 20171030, 20:59:04
A kamerę masz dokładnie w punkcie 0,0,0?

Arek

Ekspert
*
3584 466 3
Tak 49396350

#2 Odp: Wypalanie mapy otoczenia na obiekcie

#51211, 20171030, 21:05:02
A no nie mam, i wszystko jasne :) Dziękuję

Zyzio

Aktywny użytkownik
*
561 45 0

#3 Odp: Wypalanie mapy otoczenia na obiekcie

#51212, 20171030, 21:11:43
Proszę bardzo :)

Arek

Ekspert
*
3584 466 3
Tak 49396350