/  Forum  /  Blender Technicznie  /  Modelowanie / Rzeźbienie  /  Box collider i eksport

Box collider i eksport

#0 Box collider i eksport

#52938, 20180508, 21:20:17
Witajcie. Mam problem. Stworzyłem model stodoły i wrzuciłem go do Unity ale midel ten nieposiada box collider i da sie przez niego przejsć. Wiem ze w unity da dodac sie box collider ale ogólnie jako kwadrat albo cylinder a mi chodzi o box collider na ściany słupy podtrzymujące i dach. Czy da sie cos takiego zrobić w blenderze? Mam wlączone Cycle Render i nalożyłem materiał na model i jak teraz wyeksportować dobrze model do unity czy innego silnika aby zachowal swoje wszystkie właściwości. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Hajduga-Game

Przybysz
*
1 0 0
jestem tu nowy!

#1 Odp: Box collider i eksport

#52941, 20180509, 06:57:28
Jeżeli dobrze rozumiem, to możesz dodać zwykłego quada do sceny w unity i jemu dać box collider. Zadziała tak samo jak dodanie plane'ów w Blenderze i wyeksportowanie ich do unity. Musisz je tylko odpowiednio zeskalować i poodwracać żeby pasowały do Twojego modelu. Ewentualnie jest też mesh collider w unity, ale chyba pierwsze rozwiązanie lepsze.

sempervirent

Użytkownik
*
216 58 0

#2 Odp: Box collider i eksport

#52956, 20180510, 19:14:42
Możesz bezpośrednio w unity układać collidery, lub stworzyć colid-mesha w Blenderze i w Unity dodać component mesh collider z meshem właśnie colid-mesha :)

Aitwar

Nowy użytkownik
*
25 0 0
jestem tu nowy!