/  Forum  /  Blender Technicznie  /  Problemy / Pytania / Różności Blenderowe  /  Efekt wodnej ściany

Efekt wodnej ściany

#0 Efekt wodnej ściany

#53433, 20180806, 21:30:23
Hej! Jestem w trakcie robienia wizualizacji i wymyśliłam sobie, że na szybie puszczę wodospad, coś w tym stylu






Tak więc zaczęłam kombinować z symulacją wody, ale efekt był zdecydowanie nie taki jak na zdjęciach powyżej. Intuicyjnym rozwiązaniem byłoby nałożenie tekstury, no ale skąd taką wytrzasnąć, zrobić nie potrafię. Generalnie jestem w kropce i zaczynam myśleć o zakupie FlipFluids tylko na potrzeby tego projektu :D. Klatka statyczna, więc chociaż tyle, że nie musi się animować. Jakieś pomysły?

Miszla

Nowy użytkownik
*
8 1 0
jestem tu nowy!

jubi

Moderator Globalny, Zaawansowany użytkownik
*
1261 119 3
Kraków

#2 Odp: Efekt wodnej ściany

#53437, 20180807, 12:33:23
Odpowiedni displacement, oraz miksowanie z noise oraz gradient. pożniej w animacji przeciągasz na mapping ,,Z'' tak aby się przesówała textura po obiekcie.
Shader do tego i masz szybką animacje.

vipovsky

Użytkownik
*
162 4 0

#3 Odp: Efekt wodnej ściany

#53439, 20180807, 13:15:24
tutaj mniej wiecej jak to wygląda gdyby opis był niezrozumiały. podświetlone miejsca na mapping powodują animacje wody, przepraszam nie przy gradient tylko przy noise

vipovsky

Użytkownik
*
162 4 0
Ostatnia zmiana: 20180807, 13:23:13 wysłana przez vipovsky