/  Forum  /  Blender Technicznie  /  Problemy / Pytania / Różności Blenderowe  /  Model w formacie *.max

Model w formacie *.max

#0 Model w formacie *.max

#54053, 20181108, 19:55:53
Cześć. Znacie jakiś sprytny programik, który może skonwertować model z rozszerzeniem '*.max' nie mylić z '*.3ds" do jakiegoś sensownego formatu akceptowalnego przez blendera?
Dzięki

Zyzio

Aktywny użytkownik
*
557 45 0

#1 Odp: Model w formacie *.max

#54054, 20181108, 20:18:32
MeshLab tego nie zaczyta? Ewentualnie FreeCad?

Namrasit

Użytkownik
*
136 16 0
Uśmiechając się do deszczu mniej się moknie.

#2 Odp: Model w formacie *.max

#54055, 20181108, 20:23:09
Niestety nie, znalazłem natomiast converter online ale wywala błąd :(
https://www.yobi3d.com/3d-file-convert

A pytam bo trafiłem na tę oto stronkę, gdzie jest sporo fajnych darmowych modeli ale w większości właśnie w formacie max
http://www.cadnav.com/

Zyzio

Aktywny użytkownik
*
557 45 0
Ostatnia zmiana: 20181108, 20:27:47 wysłana przez Zyzio

#3 Odp: Model w formacie *.max

#54058, 20181108, 20:54:23
Zawsze możesz odpalić sobie studenckiego Maxa i na nim konwertować. Można go spokojnie pobrać ze strony Autodesku legalnie.

McGavish

Zaawansowany użytkownik
*
891 102 1

#4 Odp: Model w formacie *.max

#54059, 20181108, 21:22:48
I to można zainstalować beż żadnego potwierdzania, że jest się faktycznie studentem czy coś w tym stylu?

Zyzio

Aktywny użytkownik
*
557 45 0

#5 Odp: Model w formacie *.max

#54079, 20181110, 12:32:38
W artykule https://www.blender3darchitect.com/cad/convert-max-files-without-3ds-max/ znalazłem link do darmowego konwertera: https://www.yobi3d.com/3d-file-convert . Podanie e-mail nie jest obligatoryjne.
Robiłem próbę na modelu pistoletu Walther - działa, tyle że wolno i po zaimportowaniu ściągniętego z podanego przez konwerter linku pliku, blender nie pokazał mi tekstur: kolby (konwerter nie obsługuje gif-ów - tekstura kolby) i otoczenia (ale ma ją w zasobach, nie włączałem 'word', a automatycznie nie wł. się ).

Uwaga: pozornie modelu w blenderze nie ma... Jest tyle że  b. duży - kilkukrotnie większy niż domyślny grid blendera, wystarczy przeskalować.

Staszek7

Użytkownik
*
69 13 0
jestem tu nowy!
Ostatnia zmiana: 20181110, 21:21:42 wysłana przez Staszek7