/  Forum  /  Kategoria ogólna  /  Ogólnie o PKB  /  Nowości w PKB

Nowości w PKB

#0 Nowości w PKB

#54254, 20181202, 01:17:32
Piotrze, trzeba będzie stworzyć nowe tutoriale, żeby więcej ludzi przeszło na Blendera w nowym wydaniu :)

Już nad tym pracuję :)  od trzech miesięcy...
Pierwsze sneak-peaki z nowej strony (która też przechodzi renowację, razem z forum):
-piotr-

Piotr

Administrator, Ekspert
*
3962 193 8
BFCT

#1 Odp: Nowości w PKB

#54256, 20181202, 14:18:14
Czyżby zmiany w blenderze natchnęły to takiego ruchu ?  :)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#2 Odp: Nowości w PKB

#54257, 20181202, 17:51:12
Nowa szata wygląda ciekawie :) Piotrze a nie myślałeś o przejściu na ten silnik, który jest używany przez Blenderartists i inne serwisy?

Zyzio

Aktywny użytkownik
*
561 45 0

#3 Odp: Nowości w PKB

#54258, 20181202, 23:31:47
Luk: oczywiście, Zyzio: o jakim silniku mówisz?

Edit: o, widziałem, mają nowy silnik, bo zostali generalnie sprzedani/przekazani pod skrzydła Blender Nation, już nie CGCookie, które chyba miało jakieś problemy, bo zamknęli swoje biuro i przeszli na pracę wyłącznie online. Hm, wyglądają fajnie i nowocześnie, i nawet wiem, jakich ikon używają, bo użyłem TAKICH SAMYCH, lol... nie wiem co to za silnik, ale na razie pozostaniemy przy starym, naszym. Dostosowanie go i zrobienie stylu pod nasze potrzeby kosztowało mnie ponad dwa miesiące pracy "po godzinach". Jestem już na finiszu, i trzeba się brać za poważniejszą robotę niż dłubanie w webie.
-piotr-

Piotr

Administrator, Ekspert
*
3962 193 8
BFCT
Ostatnia zmiana: 20181202, 23:35:17 wysłana przez Piotr

#4 Odp: Nowości w PKB

#54259, 20181203, 09:27:03
No i świetnie! :) Tylko czekać aż nowi użytkownicy zaczną wchodzić drzwiami i oknami :)
Fajnie byłoby też zebrać wszystkie prace użytkowników, bo od czasu kiedy były ostatni raz aktualizowane przewinęło się maaasę świetnych prac.
Czy możemy jakoś pomóc przy przenosinach?

sempervirent

Użytkownik
*
227 59 0

#5 Odp: Nowości w PKB