/  Forum  /  Blender Technicznie  /  Problemy / Pytania / Różności Blenderowe  /  Problem z materiałami na obiektach stworzonych w starszych wersjach. Eevee.

Problem z materiałami na obiektach stworzonych w starszych wersjach. Eevee.

Witam,
mam trochę obiektów stworzonych we wcześniejszych wersjach Blendera które chcę teraz wykorzystać z użyciem eevee (2.8 ). Skasowałem stare materiały ale nowe jakoś nie chcą się właściwie wyświetlać . W złączniku  plik w którym mamy ten sam shader na koronie zęba (zrobiona w starszych wersjach) i obiektach obok (zrobione w 2.8 ). Nie chce mi na nią  nakładać zdjęcia z pęknięciami które widać na pozostałych obiektach.  Dlaczego ??

Dodatkowo może ktoś wie jak edytować światło w "word" zaczytanym z pliku  hdr ?
 

na123

Użytkownik
*
82 0 0
Akurat tędy przepływałem i pobrałem pliczek, po przełączeniu na widok material obiekty są różowe, a o ile się nie mylę różowy kolor mają textury których nie ma.

Na różowy problem najlepsza sztuczka buraka :) :
File->External Data->Report Missing Files
potem
Window->System Console
i wyświetla czego brakuje.

Trza te pliczki znaleźć i wczytać i o ile nie przeszkadza ich duży rozmiar to zrobić
External data ->Pack All into blend.

PS. Przy zapisywaniu można też zaznaczyć kompresję pliku

JarJarBinks

Nowy użytkownik
*
19 0 0
Misa zrobił dwa tycie małe wypadeczki.
Ok , byłem pewien że się pliki  spakowały .
Spakowałem

Błąd niespakowały się .
External data ->Pack All into blend
nie zadziałało

na123

Użytkownik
*
82 0 0
Ostatnia zmiana: 20190320, 18:37:35 wysłana przez na123
Teraz wrzuciłem to co trzeba. I waży tyle co trzeba . Walec ma nałożone zdjęcie a ząb nie, mimo tej samej tekstury.

na123

Użytkownik
*
82 0 0
Walec ma mapę UV a ząb nie i dlatego.

smm

Zaawansowany użytkownik
*
1298 127 1