/  Forum  /  Blender Technicznie  /  Animacja / Rigging / Skinning  /  Wstrzymanie efektu ognia i dymu - Statyczny efekt w ruchomej animacji

Wstrzymanie efektu ognia i dymu - Statyczny efekt w ruchomej animacji

OK postaram się pisać prosto , nie jest łatwo mi to wytłumaczyć .  Mam efekt ognia i dymu wykonany za pomocą quick effect (poszło gładko ale)  po zatwierdzeniu  apply efekt znika a mnie potrzeba zrobić tak bym miał ogień i dym który się nie rusza (w 3D) w animacji . Mógł bym pójść po linii najmniejszego oporu i wyrenderować to i wstawić jako obrazek z alfą ALE wiem że TUTAJ SĄ SAMI GENIUSZE  to też jestem nastawiony pozytywnie że da się to zrobić profesjonalnie . Proszę o wskazówki , najlepiej  lakoniczne gdyż mój umysł jest mały jak orzech włoski :)

Robert99zxcv

Użytkownik
*
216 5 0
Blender jest do owoców i warzyw a nie do zabawy
Ja zrobisz bake symulacji to wejdź do folderu gdzie zapisany jest cache dymu i usuń pliki od wszystkich klatek poza tą co Cię interesuje.

smm

Zaawansowany użytkownik
*
1357 135 1
smm dzięki. Zasiądę do tego w okolicach godzin wieczornych i spróbuję zrobić tak jak napisałeś

Robert99zxcv

Użytkownik
*
216 5 0
Blender jest do owoców i warzyw a nie do zabawy
smm super , ja wcześniej  zmarnowałem z 3 h na szukanie prostego sposobu a wystarczyło że mi to prosto napisałeś i wszystko rewelacyjnie działa . Dzięki , dzięki , dzięki ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Robert99zxcv

Użytkownik
*
216 5 0
Blender jest do owoców i warzyw a nie do zabawy