/  Forum  /  Blender Technicznie  /  Nody / Video Sequence Editor  /  Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.

Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.

#0 Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.

#14443, 20140525, 20:08:09
Jak w temacie. Chodzi mi o to że normalnie renderuje się do na przykład pierwsze klatki w górę. A chodzi mi o rendering na przykład od klatki 250 do 1. Czy jest taka możliwość a jeśli tak to jak to można zrobić. Z góry serdeczne dzięki. Mam Jeszce jedno pytanie nie che zakładać nowego wątku aby nie zaśmiecać. Chodzi mi o ogień. jak mogę dodać go w blenderze aby imitował wylot z dyszy silnika rakiety, chodzi mi o ruchomy obiekt (statek kosmiczny, rakieta) a z tyłu widoczny ogień wylatujący z wylotu. I za pomoc w tej kwestii serdeczne dzięki. Pozdrawiam.

cyberslaw

Użytkownik
*
77 4 1

#1 Odp: Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.

#14444, 20140525, 21:46:47
Jeśli chodzi o animację do tyłu (załącznik). Jeśli już włączysz VIDEO EDITING, klikasz na add->Scene->Twoja scena. Następnie włączasz panel boczny (N) i zakładce FILTER zaznaczasz BACKWARD.

Co do rakiety to jest wiele poradników na ten temat, które wyjaśnią Ci wszystko np. http://www.youtube.com/watch?v=4pQc0qIy33A

McGavish

Zaawansowany użytkownik
*
891 102 1
Ostatnia zmiana: 20140525, 21:49:06 wysłana przez McGavish

#2 Odp: Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.

#14445, 20140525, 22:02:46
Co do lotu rakiety to jest już ładny temat:
http://polskikursblendera.pl/forum/index.php/topic,374.0.html
Są tam nawet gotowe pliki pokazujące co nieco. Ale głównie chodzi o to, żeby emiter cząstek był zaparentowany do rakiety
Nie ważne ile razy upadłeś, ważne ile razy się podniosłeś.

Kamil1064

Ekspert
*
3845 164 1