/  Forum  /  Profil użytkownika Zyzio  /  Pokaż wiadomości  /  Wiadomości

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zyzio

Strony: [1] 2 3 ... 19
1
No dobra, jeśli kogoś jeszcze interesuje ten temat to znalazłem swoje ideały:
https://sklep.audiocomplex.pl/produkt/bose-soundsport-ie-mfi-czarny,483

Jakość dźwięku i wygoda na 5 gwiazdek, używam od kilku miesięcy więc mogę teraz polecić z czystym sumieniem, jeżeli ktoś rozgląda się za dousznymi słuchawkami.

2
Hej. Obczajcie ten programik:
http://ephtracy.github.io/#ss-carousel_ss
Dzisiaj pobrałem sobie z ciekawości ale tak fajnego kawałka softu się nie spodziewałem i ostrzegam, że potrafi wciągnąć na dłuższy czas a najbardziej zaskoczył mnie chyba fantastyczny silnik renderujący.
Ps Gdyby ktos szukał opcji eksportu modeli to jest w prawym dolnym rogu.

https://youtu.be/vtzo6Wpo4JQ





3
Tak jest.

4
Przyjaciele mam prośbę :) czy ktoś z osób, które miały wtedy dostęp do zasobów CgCookie ma pobrany kurs "Introduction to Retopology"?
Pytam, ponieważ gdzieś wcięło mi jeden filmik, a lubię sobie w wolnych chwilach powracać do tych materiałów dla przypomnienia.
Brakuje mi tej części:
https://cgcookie.com/lesson/filling-the-voids
Jak by się ktoś podzielił to będę wdzięczny :)

5
Software/Oprogramowanie / Odp: Substance Painter/Designer
« dnia: 20190327, 20:39:29 »
Dzięki za info :)

6
Software/Oprogramowanie / Odp: Substance Painter/Designer
« dnia: 20190327, 12:38:54 »
Hej jak zapewne wiecie pazerne Adobe przejęło Allegorithmic, więc znając życie tylko kwestią czasu jest wykluczenie licencji wieczystych, i tutaj pytanie jak to jest z tą wieczystą licencją na Paintera?
Czy płacąc te 149$ musimy jeszcze dodatkowo przez 12 miesięcy nieprzerwanie opłacać subskrypcję aby stać się wieczystym jej posiadaczem?

7
Sprawy różne / Odp: Muzyka w moim życiu
« dnia: 20190314, 20:24:00 »

8
Poniżej krótki filmik krok po kroku, starałem się wykonywać wszystko jak najwolniej. W tym przypadku bardzo pomocny jest dodatek o nazwie "Bool Tool" tylko nie pamiętam czy jest on już oficjalnie dołączony do blendera czy trzeba pobrać z zewnątrz.

https://www.youtube.com/watch?v=P_8UtFZjR8w&feature=youtu.be 

9
Geometria dzioba i szponów jest otwarta, co skutecznie utrudnia pracę modyfikatora, dodatkowo model ma zduplikowane werteksy.
Warto także najpierw "pospawać" wszystkie elementy sowy w jedną całość a dopiero później działać z booleanem na tak przygotowanej siatce.

https://mega.nz/#!B4BEFASD!Bw7knijkrlQ15ThiioDLO27IFSf4d6mqxnyR64eeI6s

10
Konkretne i wyczerpujące info raz jeszcze wielkie dzięki Arku jesteś GOŚĆ :)

11
Kurde jakie to jest fajne :). Są gdzieś oficjalnie opisane tego typu komendy czy jest to po prostu część wiedzy z zakresu pythona?

12
To ja dziękuję za cynk, ponieważ to rozwiązanie daje bardzo wiele rozmaitych możliwości "tanim" kosztem :)

13
Wersja z hashem działa bardzo dobrze ale tylko w 2.8.

14
Arku to jest genialne, zauważyłem też, że wystarczy wkleić Twoją formułkę tylko w polu tekstowym noda "Value" bez potrzeby angażowania driverów i to działa :)

15
Dzięki wielkie, spróbuję zadziałać z tym w 2.8 :)

16
Ta losowa liczba byłaby "Factorem" miksującym ze sobą obszary materiału w formie pasków o różnych kolorach.

17
Dzięki za zainteresowanie Zygfryd, zapomniałem dopisać, że potrzebuję tego w nodach materiałowych cycles :)

Chyba, że da się to zastosować także tam? bo nie miałem jeszcze do czynienia z Animation Nodes...

18
Cześć Wam. W jednym ze swoich filmów chyba na temat normalmap Bartek Skorupa wspomniał, że za pomocą nodów można odtworzyć w blenderze praktycznie każda formułę matematyczną.
Orientujecie się czy szło by zbudować grupę nodów, zwracającą losową liczbę całkowitą np z zakresu od 1 do 100?
Wiem, że można wykorzystać nod "Object Info" ale ten parametr random wymaga duplikowania obiektów, natomiast ja potrzebuję losową wartość zmieniająca się w każdej kolejnej klatce animacji, która będzie wykorzystywana na jednym obiekcie.

Z góry dzięki za sugestie 

19
dobrze rozumiem, że chcesz używać widoku 3d do montażu filmów?

20
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190207, 20:59:23 »
No dobra, w 2.79 było tak, że jeśli dla "Transform Orientation" miałem wybrane z menu np "Normal" to domyślną orientacją było cały czas "Global" a dopiero po dwukliku x, y lub z aktywna stawała się orientacja normal.
Teraz jest odwrotnie czyli orientacja aktualnie wybrana z menu jest domyślna.
Tęsknię za poprzednim systemem więc pytanie czy da się to teraz przestawić tak jak było wcześniej?

21
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190206, 21:51:38 »
Przepraszam zapomniałem zacytować, bo to była podpowiedź dla wskalskiego :)

22
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190206, 21:45:48 »
Spróbuj wyłączyć to nowe narzędzie selekcji, które zaznaczyłem na screenie poniżej.
Zauważyłem, ze w moim przypadku tez powoduje ono konflikt z innymi ustawieniami, szczególnie w trybie Wieframe nie jestem w stanie zaznaczyć nim obiektu znajdującego się przed innym, tylko zawsze zaznacza się ten drugi.


23
No to już wyższa pólka, masz do nich Piotrze wzmacniacz słuchawkowy?

24
Ciekawy news się pojawił:

https://blenderartists.org/t/cascadeur-physics-based-animation-software/1143866

A ponieważ nie miałem nigdy do czynienia z animacją postaci to pytanie z ciekawości do fachowców co jest takiego fajnego w tym sofciku?

25
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190122, 17:13:04 »
Nowe narzędzia do edycji normalnych:

https://www.youtube.com/watch?v=1QGfmPsEj44

26
Arku takie gąbeczki na allegro można nabyć za 10 zł :)

27
Przetestowałem Creative Aurvana Live, które proponował KattaK i wytrzymałem w nich 15 min :) wiem, że to na pewno tez kwestia przyzwyczajenia bo zawsze używałem dousznych ale nie mogłem się skupić na pracy czując je przez cały czas na głowie, więc odesłałem.
Natomiast olśnienie naszło mnie dopiero po pewnym czasie, gdy przypomniałem sobie, jak jeszcze kilkanaście lat temu używało się walkmanów w pamięci utkwiły mi leciutkie słuchawki Panasonica, z fantastycznym jak na tamte czasy brzmieniem, i z ciekawości wszedłem na ich stronę. Jakie było moje zdziwienie, gdy dostrzegłem, że ciągle są w ofercie! jedyna zmiana to składany pałąk ale to ciągle te same przetworniki z systemem XBS (basik jest głęboki ale nie przytłacza dla mnie miodzik):

https://www.panasonic.com/pl/consumer/sluchawki/nauszne/rp-ht010.html

Z przesyłka można je wyhaczyć za 50 zł albo nawet mniej jak by dobrze poszukać w tej cenie jakość dźwięku miażdży a ja mogę ich używac kilka godzin bez przerwy więc polecam :)



28
Problemy / Pytania / Różności Blenderowe / Odp: Boolean
« dnia: 20190120, 16:20:43 »
Też często zmagam się z podobnymi problemami, to wynika chyba w dalszym ciągu z niedoskonałości algorytmu.
W tym przypadku pomoże bardzo minimalne przesunięcie sześcianu w osi Z

29
Jeśli to ma być raptowne pojawienie i znikanie to możesz kluczować widoczność - najeżdżasz kursorem na ikonę oka przy konkretnym systemie cząsteczek i klikasz "i", natomiast jeśli wolisz bardziej łagodne pojawianie i zanikanie to powinieneś do materiału obiektu, który stanowią cząsteczki dołączyć shader "Transparent" metodą "Mix" i animować wartość suwaka "Fac"

30
A sprawdź w jakimś innym sofcie czy ten font zawiera cyfry, bo często darmowe fonty są wypuszczane jako takie "demo" bez cyfr po to aby zachęcić do kupna pełnej kompletnej wersji.

Strony: [1] 2 3 ... 19