/  Forum  /  Profil użytkownika Ancestor  /  Pokaż wiadomości  /  Wiadomości

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ancestor

Strony: [1] 2 3 ... 77
1
Prace w toku / Odp: Sławomir Pracownia.
« dnia: 20190924, 16:37:17 »
Nie ma tam jeszcze jakiej pokrywki czy innego obiektu który by to zasłaniał?

2
Prace w toku / Odp: Sławomir Pracownia.
« dnia: 20190924, 12:18:16 »
No i git, dziury są

3
Prace w toku / Odp: Sławomir Pracownia.
« dnia: 20190923, 23:22:12 »
Pojecia nie mam...
ale
po zatwierdzeniu modyfikatora w geometrii dziury są fizycznie wycięte?
Obiekt wycinający usunąłeś?
wejdź w tryb edycji i pokaż siatkę...

4
Prace w toku / Odp: Sławomir Pracownia.
« dnia: 20190923, 20:58:42 »
Apply na modyfikatorze

5
Prace w toku / Odp: Sławomir Pracownia.
« dnia: 20190923, 20:02:14 »
Na górze masz lejek, jak go klikniesz rozwinie się to co ma się pokazywać, włącz wszystko, bo domyślnie tam jest tylko oko i edycja, najważniejsze jest oko, wyłączenie spowoduje zniknięcie obiektu z viewportu, a potem monitorek, wyłączenie spowoduje zniknięcie z renderingu
https://drive.google.com/file/d/1ODJd4uI7Ipp7ppvZyHmkrKzbF-Zy0dKl/view?usp=sharing

6
Prace w toku / Odp: Sławomir Pracownia.
« dnia: 20190923, 19:18:30 »
w oknie outlinera, w grupie / kolekcji / warstwie, zależy co masz tam pozakładane

7
Prace w toku / Odp: Sławomir Pracownia.
« dnia: 20190923, 13:07:46 »
Masz oczko do podglądu w viewporcie i kamerkę do renderingu, oba powinny być wyłączone.

8
Prace w toku / Odp: Sławomir Pracownia.
« dnia: 20190921, 23:37:35 »
może obiekt którym wycinałeś nie został wyłączony

9
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190802, 20:00:13 »
A jak sobie radzisz z anty-aliasingiem w OpenGL`u?

10
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190801, 19:25:47 »
Nie widzialem, a nie mozesz sobie jakos tego, tak na oko, poprzestawiac?

11
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190801, 18:55:34 »
Kwestia potrzeb, eevee Cyclesa nie zastąpi, ładnie go wspiera ale i tak Cycles jest najważniejszy, moim zdaniem, rzecz jasna subiektywna.
Na Facebooku jest masa narybku który oczarowany eevee myśli że wszystko się w nim (a może w niej) zrobi i doznaje szoku,  ze jednak nie ;)

Aktualnie cierpię w oddaleniu od mojego dużego kompa i siedzę na notebooku gdzie mi 2.8 się nie instaluje, ech... więc nawet nie mogę sprawdzić co poprawili

12
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190801, 18:28:49 »
A ja eevee nie używam, dla mnie wystarcza internal render ;)

Powoli, coś mnie dziabie by zrobić jakieś designerskie wizualizacje... 

13
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190731, 21:55:50 »
Nic nie pada, ale większość i tak siedzi na facebooku na Blender.pl a nowi nawet nie wiedzą że PKB istnieje!!
trzeba ludzi z tamtąd ściągać tu, kusząc ich duzym archiwum różności

14
Prace w toku / Odp: sempervirent - prace
« dnia: 20190729, 11:40:57 »
Mam wrażenie że to taka zmontowana ilustracja, że całość nie jest jedną sceną.
Postaram się napisać więcej później

15
Prace w toku / Odp: sempervirent - prace
« dnia: 20190728, 19:26:45 »
Trochę ta kompzycja w lesie jakoś tak nie do końca, ale sam model świetny!!
IceCream widziałem na FB, też spoko!!

16
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190411, 14:47:52 »
No nieźle!! Zwłaszcza to łączenie siatek!

to była testowa odpowiedź w nowym layoucie ;)

17
Prace w toku / Odp: sempervirent - prace
« dnia: 20190331, 11:26:18 »
Świetnie, jak klatka z gry!

18
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190315, 14:12:02 »
rozwiń myśl jakimś linkiem z obrazkiem

19
Prace w toku / Odp: Kosmodrom_Robsona
« dnia: 20190307, 08:02:18 »
Fajne!

20
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190223, 11:27:12 »
A wyświetlanie wirtualnego mesha na ekstrudowanej krzywej juz wyłączyli? ;)

21
I to jest coś pięknego!!

22
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190211, 20:53:01 »
Ja wiem że to dla nich są jakieś pierdoły, z czasem pewnie sami poprawią... 

23
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190211, 20:45:50 »
No i czemu tego nie dodali sami?

24
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190208, 14:32:25 »
To już testowałem wcześniej ale jakiejś większej róznicy nie widzę.

25
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190208, 13:55:41 »
O! Kurde, działa prawie idealnie! Tzn na początkach linie są jeszcze trochę widoczne ale potem zanikają!
Dzięki!!

26
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190208, 11:51:22 »
Nie przypominam sobie, ale poszukam, dzięki!

27
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190208, 11:47:46 »
W sumie ciekawe dlaczego tak to zostawili. Może im to zgłosić...
Częściej extruduję krzywe niż dodaję Solidify ale wiele to nie zmienia, generalnie jak zmontuję cały domek to przez te siatkę trójkątów praktycznie nie sposób się połapać co gdzie leży. Masakra...

28
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190208, 09:50:47 »
To jeszcze raz:



ostatecznie linki do bloga, przypomniałem sobie że mam coś takiego:
https://skladnicagraficzna.blogspot.com/2019/02/blender-28-beta-boje.html

29
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190207, 09:44:32 »
@Arek a proszę bardzo:







w trybie edycji jest taka sama siatka, dochodzą jeszcze punkty i krzywa ;)

30
Nowości w Blenderze / Odp: Blender 2.80 Nowości
« dnia: 20190206, 22:12:34 »
Hehe ;)

Strony: [1] 2 3 ... 77