Forum

Blender Ogólnie => Nowości w Blenderze => Wątek zaczęty przez: Piotr w 20160423, 17:56:38

Tytuł: GSoc 2016 - 10 projektów!
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 20160423, 17:56:38

EDIT: post poprawiony tak aby mial widoczne znaki

Ton Roosendaal rozesłał ostatnio list w którym podsumowuje status nowych projektów rozwoju Blendera wspieranych przez Google. Oto list:


Google granted Blender Foundation 10 projects this year.The projects are:
Student name (nick), Project title, Mentor
Cytat: Ton
  • Joao Araujo, Beziers Curve editing, Nathan Letwory
  • Julian Eisel (Severin), Layer manager, Ton Roosendaal
  • Kairong Jiang (Inlinebool), Sculpting Tools, Campbell Barton
  • Lukas Stockner, Cycles Denoising, Sergey Sharybin
  • Nathan Vollmer, BVH vertex painting, Bastien Montagne
  • Peter Cassetta, Python Package Manager, Sybren Stüvel
  • Philipp Gosch (SaphireS), UV Tools, Howard Trickey
  • Thomas Dinges (Dingto), Cycles Textures improvements, Ton Roosendaal
  • Tianwei Shen, Multi-view Camera reconstruction, Sergey Sharybin
  • Sebastian Barschkis (Sebbas), Manta Fluids, Nils Thuerey
In the coming days we will ask all students to create their own home page in wiki, and post the proposal there. Please mark this url as dashboard for progress and reports:https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/GoogleSummerOfCode/2016


Tłumaczenie:
Google przyznało Fundacji Blendera dziesięć projektów tego roku. Projektami są:
Nazwa studenta (nick), Tytuł projektu, Mentor
W nadchodzących dniach poprosimy studentów o stworzenie ich własnych stron domowych na wiki i umieszczenie tam propozycji. Proszę zapamiętać ten url jako tablicę główną dla śledzenia postępów i raportów:https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/GoogleSummerOfCode/2016


Jak dla mnie, to są ekscytujące nowe wypasy, których częścią będziemy mogli się cieszyć pewnie jeszcze w tym roku! Zastanawiałem się też co z ViewPortem, ale pewnie będzie on kodzony w ramach Blendera 2.8, a tego jeszcze długo nie zobaczymy. Pozostaje trzymać kciuki za dzielnych studentów, a także za mentorów, oby mieli wystarczająco dobre narzędzia do motywowania swoich podopiecznych!
Tytuł: Odp: GSoc 2016 - 10 projektów!
Wiadomość wysłana przez: Zygfryd w 20160423, 18:29:22
Może przetłumaczę te kreski Piotra: ;)

Google granted Blender Foundation 10 projects this year.[/size]The projects are: Student name (nick), Project title, Mentor
Cytat: Ton

    - Joao Araujo, Beziers Curve editing, Nathan Letwory- Julian Eisel (Severin), Layer manager, Ton Roosendaal- Kairong Jiang (Inlinebool), Sculpting Tools, Campbell Barton- Lukas Stockner, Cycles Denoising, Sergey Sharybin- Nathan Vollmer, BVH vertex painting, Bastien Montagne- Peter Cassetta, Python Package Manager, Sybren Stüvel- Philipp Gosch (SaphireS), UV Tools, Howard Trickey- Thomas Dinges (Dingto), Cycles Textures improvements, Ton Roosendaal- Tianwei Shen, Multi-view Camera reconstruction, Sergey Sharybin- Sebastian Barschkis (Sebbas), Manta Fluids, Nils ThuereyIn the coming days we will ask all students to create their own home page in wiki, and post the proposal there. Please mark this url as dashboard for progress and reports:https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/GoogleSummerOfCode/2016




Tłumaczenie:
Google przyznało Fundacji Blendera dziesięć projektów tego roku. Projektami są:
Nazwa studenta (nick), Tytuł projektu, Mentor- Joao Araujo, Edycja Krzywych Beziera, Nathan Letwory- Julian Eisel (Severin), Zarządzanie warstwami, Ton Roosendaal- Kairong Jiang (Inlinebool), Narzędzia rzeźbiarskie, Campbell Barton- Lukas Stockner, Odszumianie Cycles, Sergey Sharybin- Nathan Vollmer, Malowanie wierzchołków z wykorzystaniem struktur brył ograniczających, Bastien Montagne- Peter Cassetta, Zarządca pakietów pythonowych, Sybren Stüvel- Philipp Gosch (SaphireS), Narzędzia UV, Howard Trickey- Thomas Dinges (Dingto), Ulepszenia Tekstur Cycles, Ton Roosendaal- Tianwei Shen, Rekonstrukcja wielokamerowa, Sergey Sharybin- Sebastian Barschkis (Sebbas), Płyny według modelu Manta, Nils Thuerey
W nadchodzących dniach poprosimy studentów o stworzenie ich własnych stron domowych na wiki i umieszczenie tam propozycji. Proszę zapamiętać ten url jako tablicę główną dla śledzenia postępów i raportów:https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/GoogleSummerOfCode/2016


Jak dla mnie, to są ekscytujące nowe wypasy, których częścią będziemy mogli się cieszyć pewnie jeszcze w tym roku! Zastanawiałem się też co z ViewPortem, ale pewnie będzie on kodzony w ramach Blendera 2.8, a tego jeszcze długo nie zobaczymy. Pozostaje trzymać kciuki za dzielnych studentów, a także za mentorów, oby mieli wystarczająco dobre narzędzia do motywowania swoich podopiecznych!
Tytuł: Odp: GSoc 2016 - 10 projektów!
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 20160426, 17:20:15
Dziekuje i przepraszam. Znowu cos nie tak - prawdopodobnie opera, ktorej uzywam do wpisywania tych postow dziala nieprawidlowo, bo pokazuje mi prawidlowo wszystko, a dla innych tekst jest bezsensownie zmniejszony. Teraz akurat pisze z komputera w labie, wiec to inna konfiguracja... i w dodatku pod windoze, bez pl znakow... :/
Tytuł: Odp: GSoc 2016 - 10 projektów!
Wiadomość wysłana przez: Arek w 20160426, 17:51:04
Może lepiej będzie, jak po wklejeniu jakiegoś tekstu usuniesz formatowanie. Napisałem to w Operze i chyba jest dobrze.
Tytuł: Odp: GSoc 2016 - 10 projektów!
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 20160428, 16:45:34
Postaram się pamiętać aby tak robić. Możliwe, że mam jakąś dziwną wersję opery, a ostatnio postowałem z chromium i wtedy było OK.