Forum

Blender Technicznie => Rendering / Oświetlenie => Wątek zaczęty przez: thebrewka w 20171103, 00:02:44

Tytuł: 3 zbieg w wizualizacjach.
Wiadomość wysłana przez: thebrewka w 20171103, 00:02:44
Witam. Wykonuję wizualizację, tylko mam problem ponieważ nie wiem jak mogę usunąć 3 zbieg w renderingu? Jest to możliwe w blenderze?
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: 3 zbieg w wizualizacjach.
Wiadomość wysłana przez: Zyzio w 20171103, 08:45:52
Chodzi o "rozchodzące się" ku górze ściany?
Tytuł: Odp: 3 zbieg w wizualizacjach.
Wiadomość wysłana przez: Kropka w 20171205, 11:30:06
Chodzi o jasne bliki na trawie?
Tytuł: Odp: 3 zbieg w wizualizacjach.
Wiadomość wysłana przez: Remik w 20171205, 13:52:46
Znalazłem tylko coś takiego i wygląda na to, że raczej nie da się tego uzyskać w jakiś sposób łatwy i przyjemny.

https://blender.stackexchange.com/questions/5183/how-to-make-a-two-point-perspective-render
Tytuł: Odp: 3 zbieg w wizualizacjach.
Wiadomość wysłana przez: jubi w 20171205, 16:24:20
Wystarczy użyć parametru Shift Y w kamerze, oczywiście kamera musi być skierowana równolegle do podłogi:

(https://i.imgur.com/SbeHxHJ.png)

Wszystkie linie pionowe budynków na tym obrazku są równoległe (złudzenie może powodować, że powstaje wrażenie zbiegania się, ale wystarczy przyłożyć linijkę i sprawdzić).