Forum

Blender Technicznie => Animacja / Rigging / Skinning => Wątek zaczęty przez: rocendroll w 20180308, 13:04:47

Tytuł: Zautomatyzowany mechanizm animowania
Wiadomość wysłana przez: rocendroll w 20180308, 13:04:47
Witajcie!

Mianowicie, mam kilka modeli. Są one wszystkie takiego samego rodzaju, różnie się jedynie detalami. Chciałbym zrobić jakiś jeden ujednolicony mechanizm do animowania ich - tak abym mógł nanieść te same animacje, na te wszystkie modele - oczywiście nie musząc animować każdego z osobna, powtarzając pracę x razy.

Czy coś takiego było by możliwe, a jeśli tak, jak to zrobić?
Tytuł: Odp: Zautomatyzowany mechanizm animowania
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 20180308, 19:17:18
Hm, niech zgadnę - masz modele "wszystkie takiego samego rodzaju" czyli ludzi. "różnie się jedynie detalami" czyli jeden chłop, drugi baba, trzeci żołnierz, a czwarty Spider-Man. Nadaj im tę samą armaturę to i będą mieli te same animacje. Chwila, ty chcesz pisać cały mechanizm do tego - powodzenia z pythonem. Nie lepiej wykorzystać już istniejące funkcje (wyżej wspomniane)?

ps. czytając między wierszami - weź przerób jakiś tutorial od A do F chociaż  potem trochę P,S,W i nie zabieraj się za robienie gier jak nie masz fiołkowego pojęcia o nich. Najpierw miej pojęcie.