/  Forum  /  Profil użytkownika skala67  /  Pokaż wiadomości  /  Wiadomości

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - skala67

Strony: [1]
1
Dzięki za tak szybką odpowiedź, ale właśnie nawet w tym tutku Piotra np. w okolicy 15.50 minuty jest deformacja tekstury (jej rozciąganie), o której zresztą mówi. Jest to spowodowane projekcją (rzutowaniem) tekstury gruszki na siatkę gruszki w kierunku ekranu. Ja chciałbym, a by projekcja była zgodna z wektorami normalnymi siatki (a nie ekranu), co mam nadzieję, dało by taki efekt, że deformacja byłaby mniejsza (lub inna) :) Deformacja jest tym większa im kąt siatki (płaszczyzny) jest większy, czyli w przypadku gruszki chodzi o skrajnie malowane fragmenty w danej projekcji i dla danego rozwinięcia UV.
Mam nadzieję, że nie zamotałem jeszcze bardziej.

2
Czy jest możliwa zmiana nakładania (rzutowania) tekstury z view-projection na normals-projection w trakcie malowania w trybie 3d. Chodzi o to, że gdy dojeżdżam do krawędzi np. cuba, to wystająca część pędzla bardzo się rozciąga na ściance za krawędzią - tę pod dużym kątem. Chciałbym, aby była niejako przyklejana i za krawędzią, bez względu na kąt, i tak się nie rozciągała. Próbowałem dla tekstury włączać View plane, ale to nie pomaga.

3
Czy ktoś zna sposób na wygodne kontrolowanie położeniem, obrotem i rozmiarem tekstury np. jednej plamy na obiekcie hi-poly. UV i smart unwrap - na hi-poly - zamula kompa na kilkadziesiąt minut :). Bez UV i wykorzystanie koordynat z innego obiektu (np. empty) umożliwia podgląd tylko w trybie Rendered :(.

4
Inspiracje / System do wizualizacji prognozy pogody
« dnia: 20151108, 12:44:38 »
Witam, poszukuję zaawansowanej (Blender - modele, Unity - obróbka danych i sterowanie) osoby (lub osób) do zrobienia systemu do wizualizacji animowanych prognoz pogody. Przy okazji mógłby to być niezły temat na pracę dyplomową :). Z powodów organizacyjnych najlepiej z Wrocławia lub okolic. Pozdrawiam

5
To jednak jakiś chyba bug ale dzięki, rzeczywiście w graf edytorze działa oraz... jak się wyłączy podgląd w okienku podglądu dla kompozycji okien Video Editing. Co ma pierniczek do wiatraczka to nawet programiści chyba nie wiedzą :). Dzięki za linka do "addonsów" -wypróbowałem - są świetne.

6
Nody / Video Sequence Editor / Kluczowanie Opacity w VSE
« dnia: 20151107, 12:17:33 »
Pasek z tekstem w VSE - nareszcie, ale nieco ubogi w opcje – brak mi np. kursywy do cytatów, albo głosów zza offa. Używam zatem miejscami jeszcze obiekt tekst zamieszczony na scenie i dodanie takiej sceny jako pasek do VSE i tu mam problem. Chciałbym, aby łagodnie się pojawiał (fade). Chciałem to zrobić za pomocą kluczowania nieprzeźroczystości (Opacity) paska ze sceną z tekstem, a tu masz babo placek :). Po zakluczowaniu można dla innych klatek wstawiać klucz na Opacity (w Edit Strip), ale nie można już zakluczyć zmienionej wartości Opacity :( Czy należy gdzieś coś „kliknąć”, aby umożliwić zmianę wartości Opacity. Zauważyłem jednak, że pasek Opacity w Edit Stripe jest lekko przyciemniony. A może inny pomysł na łagodne pojawianie się napisów i obiektów na scenie? Pozdrawiam

Strony: [1]