/  Forum  /  Profil użytkownika Sobos  /  Pokaż wiadomości  /  Wiadomości

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobos

Strony: [1]
1
Animacja / Rigging / Skinning / Odp: Kości i ich animacja
« dnia: 20190125, 15:43:34 »
Ok, połączyłem wszystko z kośćmi ale nadal nie mogę nic zrobić w Pose Mode. Kości /siatka nie ruszają się. Tylko kości zaznaczone na rysunku deformują obiekt ale tylko przy użyciu przeciągnięcia "G", skalowanie i rotacja nie działa.  Na wszystkie kości działa za to transformacja z zakładki Bone.

2
Animacja / Rigging / Skinning / Kości i ich animacja
« dnia: 20190124, 19:28:50 »
Witam !
Mam kilka problemów związanych z kośćmi i ich animacja. Mianowicie po połączenie siatki z kośćmi przy próbie ich poruszenia w trybie 'Pose mode' kości / siatka nie ruszają się.
Co zrobić by po sparowaniu modelu ciała z kośćmi podczas ich animacji poruszały się także wymodelowane części ubioru/włosy.  Próbowałem nadać parametr Parent dla poszczególnych elementów jako Ciało główne ale nie pomagało. Czy powinienem połączyć wszystkie obiekty w jeden ?
Proszę o ewentualną pomoc.  :)

3
Materiały / Tekstury / UV / Odp: Pomalowany obiekt
« dnia: 20190119, 16:41:34 »
Dobra, ogarnąłem dzięki za pomoc :)

4
Materiały / Tekstury / UV / Odp: Pomalowany obiekt
« dnia: 20190119, 16:00:38 »
No nie do końca, malowałem twarz kilkoma teksturami, z kazdej strony korzystałem z innego zdjęcia twarzy teraz chce zapisać UV twarzy jako jedna tekstura.

5
Materiały / Tekstury / UV / Pomalowany obiekt
« dnia: 20190119, 15:38:34 »
Witam!
Podpowie mi ktoś jak mam zapisać pomalowany obiekt ?
Utworzyłem postać która malowałem kilkoma teksturami jak mogę zapisać teraz tą pomalowaną siatkę ?
Pzodrawiam!  ;)

6
Dobra na starszej wersji 2.73 zadziałało. Ale gdy zmieniłem te włosy na mesha to sie nie renderują bo to przecież tylko linie. Jak sobie z tym poradzić ?

7
Sprawdziłem 5 różnych wersji blendera. Na każdej gdy wybieram pokazywanie materiałów, lub zakładkę materiały wywala mi blendera. :/

8
Czy włosy które są cząsteczkami mogę zmienić w jakiś magiczny sposób w mesha ? Program to MotionBulider 2017 od Autodesku. Praca polega na tym że w blenderze mam stworzyć model mojego ciała zaimportować go do tego MotionBulidera i animować za pomocą Kinecta 1.0. W żaden sposób nie potrafię go tam zaimportować w internecie też jest mało informacji na ten temat ;/

9
Ponawiam Pytania. Znajdzie się ktoś kto jest w stanie mi pomóc cokolwiek ? Jestem w stanie zapłacić za pomoc przy tym projekcie.

10
Problemy / Pytania / Różności Blenderowe / 3 Pytania.
« dnia: 20181210, 20:00:14 »
Witam!
Tak jak w temacie mam 3 pytania.
1.Otwieram swój dość skomplikowany projekt na wersji 2.76b który prawdopodobnie robiłem na innej wersji, gdy wybiorę pokazywanie materiałów, lub zakładkę materiały wywala mi blendera.
2. Jak poprawnie wyeksportować model w formacie fbx z materiałami i włosami ?
3. Import modelu z blendera do motion capture 2017 ? Co powinienem wiedzieć  by móc dowolnie animować swoją postać pod kinectem?
Proszę o jakąkolwiek pomoc ponieważ chodzi o pracę magisterską, a jestem trochę w lesie :/
Pozdrawiam !  :)

Strony: [1]