/  Forum  /  Profil użytkownika Redforest  /  Pokaż wiadomości  /  Wiadomości

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Redforest

Strony: [1]
1
Prace ukończone / Odp: Barret M82A1 sniper rifle
« dnia: 20180830, 08:40:18 »
@Luk @alpenmilka @Ancestor
Dzięki, cieszę się, że się podoba ;]

2
Prace ukończone / Odp: Barret M82A1 sniper rifle
« dnia: 20180828, 12:09:02 »
@Chris4132
Dzięki ;]
W blenderze zrobione modelowanie, render i postprodukcja. Tło i tekstury stworzone w programie 2D, ale są to bardzo proste maski.

3
Prace ukończone / Barret M82A1 sniper rifle
« dnia: 20180828, 09:51:50 »
Witam. Chcę podzielić się swoim ostatnim projektem w Blenderze: karabinem snajperskim Barret M82A1. Renderowane oczywiście w blenderze z cycles. 1200-2500 sampli, renderowanie na gtx960 4gb zajmowało od 12 do 30min.

Tutaj link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/5QW2A

Model dostępny na:
CGTrader: http://bit.ly/2PdHamT
Turbosquid: http://bit.ly/2wqKkMD
Cubebrush: http://cbr.sh/rwy1w5











4
Prace ukończone / Odp: [Scena 3D] Metro station modular kit
« dnia: 20180814, 09:37:04 »
@Namrasit
Dzięki ;)

@Kuba_Ha
Heheh, miałem nadzieje, że ktoś zauważy ;)

@FunkyMonkey
To pierwszy większy projekt na asset store, więc nie wiem. Zobaczymy. Robiłem z dużymi przerwami, i po godzinach jak jeszcze pracowałem, więc trudno policzyć. Ale gdybym miał liczyć 8h dziennie, to pewnie 2-4 miesiące.

5
Prace ukończone / Odp: [Scena 3D] Metro station modular kit
« dnia: 20180810, 11:07:16 »
@winhelp
Wagony to pełne modele, z colliderami gotowe do użytku w grze. Są dwa, jeden ma dodatkowo kabinę dla motorniczego. Tutaj parę screenów, wrzuciłem też jak wygląda prefab w hierarchy. Zielony wireframe to collider, a żółty sam model.
https://s15.postimg.cc/kjxm5u9mz/Unity_2018-08-10_10-55-43-44.jpg
https://s15.postimg.cc/3w643cuaz/Unity_2018-08-10_10-56-19-69.jpg
https://s15.postimg.cc/j4w1h4vp7/Unity_2018-08-10_10-58-42-78.jpg
https://s15.postimg.cc/6q99gsorf/Unity_2018-08-10_10-58-59-30.jpg
https://s15.postimg.cc/cefk7pg97/unity_hiero.jpg

6
Prace ukończone / Odp: [Scena 3D] Metro station modular kit
« dnia: 20180809, 17:14:01 »
@Zuorion
Dzięki ;]
Zrobiłem screeny jak wyglądają moduły. Podobnie robili w Falloutcie 4 (polecam zobaczyc konferencje z gdc), gdzie podłoga, ściany i sufit są oddzielnymi modelami. Łącznie tekstur jest około 653, z tym że wliczam w to czyste wersje bez brudu na sobie. Większość ma rozmiar 2k, nieliczne jak wagony mają 4k. Myślę, że scena łącznie ma ok. 1,4mln tris z lodami.
https://s15.postimg.cc/cf22l67zf/Unity_2018-08-09_16-51-51-45.jpg
https://s15.postimg.cc/tscd025vf/Unity_2018-08-09_16-51-52-44.jpg
https://s15.postimg.cc/61czhystn/Unity_2018-08-09_16-51-53-89.jpg
https://s15.postimg.cc/8vg4ve04r/Unity_2018-08-09_16-51-55-84.jpg
https://s15.postimg.cc/qy97mlo9n/Unity_2018-08-09_16-51-57-14.jpg
https://s15.postimg.cc/an93qa423/Unity_2018-08-09_16-52-04-04.jpg
https://s15.postimg.cc/4mbet8k0r/Unity_2018-08-09_16-52-11-75.jpg
https://s15.postimg.cc/rnrzyzbyj/Unity_2018-08-09_16-52-19-77.jpg
https://s15.postimg.cc/wmfidj2wr/Unity_2018-08-09_16-52-51-55.jpg

7
Prace ukończone / Odp: [Scena 3D] Metro station modular kit
« dnia: 20180809, 14:07:51 »
Super robota - robi wrażenie!
Dzięki ;)

8
Prace ukończone / [Scena 3D] Metro station modular kit
« dnia: 20180808, 15:28:13 »
Witam. Chcę podzielić się swoim ostatnim projektem w Unity: Stacją metra. Wszystkie modele zostały wykonane w blenderze.

Tutaj animacja:
https://www.youtube.com/watch?v=pUfqJt5jO24

Tutaj link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/x1WwX

Scena jest na dostępna na:
Asset store: http://bit.ly/2OAjKsy
Cgtrader: http://bit.ly/2LQBjpV
Turbosquid: http://bit.ly/2MbBRDE

Jeszcze pare screenów:










9
Nowości w Blenderze / Odp: nowe UI dla Blendera
« dnia: 20131024, 13:18:19 »
@Danton
Ale kto ma to zrobić garstka zatrudnionych developerów ? Cele na następne wersje są, i będą wykonywane. Powoli. Developerzy nie będą dniami i nocami myśleć "zmienic na LPM, nie zmienic". W zasadzie problemu nie ma, opcja jest w ustawieniach.

Blender wymaga masy poprawek. Zgadzam się z tym co napisałeś, ale tak jak napisałem na początku kto ma to zrobić ?

10
Nowości w Blenderze / Odp: nowe UI dla Blendera
« dnia: 20131024, 11:30:45 »
@Tenebrael
Andrew wyświadczyłby userom przysługę zachęcając przejście na LPM. Zaznaczanie PPM to pomyłka. Po kilku dniach z blenderem przeszedłem na LPM, pamiętam było to jak ręką odjął ;]. W innych programach też używa się LPM ułatwia to "skakanie" między programami.

@smm
Zgadzam się kursor 3d ustawia się dosyć rzadko. Wstawienie jakiegoś menu pod PPM mogłoby pomóc.


Całe szczęście, że ten cały szum o UI został wywołany przed konferencją. Ton napisał artykuł o celach blendera(ja tak to odbieram) spora część dotyczy UI. W skrócie o UI: amatorskiego UI Andrew nie będzie, ale zmiany UI będą.

http://code.blender.org/index.php/2013/10/redefining-blender/

11
Czyli z tego wychodzi że blender nie wszystkie modele przyjmie co były zrobione na innych programach tak?

A może jakieś wtyczki do importu blendera??

Jesli chcesz importowac/exportowac modele do roznych programow, polecam formaty wavefont(.obj), autodesk(.fbx) i collada(.dae). Zanim cos wyexportujesz przejrzyj ustawienia, zeby uniknac jakis krzakow. Warto miec tez na uwadze, ze n-gony sa najczesciej konwertowane na trisy.

12
Rendering / Oświetlenie / Odp: Farmy renderujące
« dnia: 20130915, 19:05:42 »
http://raypump.com/. Facet nawet na YABC-2013 miał wykład.

Strony: [1]