/  Forum  /  Blender Technicznie  /  Animacja / Rigging / Skinning  /  Zautomatyzowany mechanizm animowania

Zautomatyzowany mechanizm animowania

#0 Zautomatyzowany mechanizm animowania

#52336, 20180308, 13:04:47
Witajcie!

Mianowicie, mam kilka modeli. Są one wszystkie takiego samego rodzaju, różnie się jedynie detalami. Chciałbym zrobić jakiś jeden ujednolicony mechanizm do animowania ich - tak abym mógł nanieść te same animacje, na te wszystkie modele - oczywiście nie musząc animować każdego z osobna, powtarzając pracę x razy.

Czy coś takiego było by możliwe, a jeśli tak, jak to zrobić?

rocendroll

Nowy użytkownik
*
25 0 0
jestem tu nowy!

#1 Odp: Zautomatyzowany mechanizm animowania

#52345, 20180308, 19:17:18
Hm, niech zgadnę - masz modele "wszystkie takiego samego rodzaju" czyli ludzi. "różnie się jedynie detalami" czyli jeden chłop, drugi baba, trzeci żołnierz, a czwarty Spider-Man. Nadaj im tę samą armaturę to i będą mieli te same animacje. Chwila, ty chcesz pisać cały mechanizm do tego - powodzenia z pythonem. Nie lepiej wykorzystać już istniejące funkcje (wyżej wspomniane)?

ps. czytając między wierszami - weź przerób jakiś tutorial od A do F chociaż  potem trochę P,S,W i nie zabieraj się za robienie gier jak nie masz fiołkowego pojęcia o nich. Najpierw miej pojęcie.

winhelp

Aktywny użytkownik
*
317 23 1
Miłego dnia!