Cycles: Ambient Occlusion BSDF

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Materiał symulujący doświetlenie światłem rozproszonym.
Opowiadam o materiale jaki niedawno został dodany do renderera Cycles, a który nazywa się Ambient Occlusion. Przy okazji tłumaczę także czym jest ambient occlusion w ustawieniach świata (w pewnym momencie filmu nieco się zakręciłem, bo scena nie chciała być czarna właśnie przez włączone AO, czego nie zauważyłem). W końcu jednak wszystko się wyjaśnia, i mam nadzieję że z tego materiału coś dla siebie wyniesiecie.
Polski Kurs Blendera: Cycles: Materiały: Ambient Occlusion

Wasze przemyślenia

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *