Okno: Graph Editor i krzywe F

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Krzywe F to najbardziej podstawowy i prymitywny sposób kontroli ruchu opartego o klatki kluczowe. Opowiadam o podstawach tego narzędzia.
Opowiadam o podstawach pracy z krzywymi F w Graph Editorze. Graph Editor to narzędzie do edycji krzywych ruchu. Wprawdzie jest to proste, ale w niedalekiej przyszłości okaże się, że zrozumienie działania krzywych F może być całkiem niełatwe, zwłaszcza, gdy dochodzi do jednoczesnej pracy w wielu wymiarach i orientacjach. Tak czy inaczej, jest to pełnoprawny materiał związany z podstawami ANIMACJI w Blenderze! 🙂 To drugi filar PKB. Zapraszam do oglądania.
Polski Kurs Blendera: Animacja: Graph Editor
Dzięki uprzejmości Joanny, mamy możliwość zobaczyć transkrypcję tekstową z tego poradnika:    

Wasze przemyślenia

Widzę, że nowy sezon ruszył z kopyta z bardzo przemyślanym i popularnym tematem 😉
Szkoda że pół roku temu musiałem to sam rozkminiać i moje animacje wyglądały jak ruchy Przybyszów z Matplanety. Jak mnie wtedy denerwowało to zwalnianie ruchu przy zmianie kierunku i wielogodzinne ustawianie ruchu kamery wokół obiektu.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *