Bake: podstawy + wstęp

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Omawiam podstawy dotyczące operacji związanych z wypiekaniem, czyli ze wstępnym renderowaniem części pewnych atrybutów sceny i utrwalaniu ich w teksturach, aby przyspieszyć render globalny.
Zapraszam do oglądania, ten materiał jest bardzo krótki.
Polski Kurs Blendera: mapowanie UV + BAKE – wstęp do wypiekania

Wasze przemyślenia

Witam. Mam pytanie z innej beczki. Co jest potrzebne (jaka wiedza) żeby stworzyć w blenderze bajkę. Jakby Pan mógł wypisać etapami co składa się na taką bajkę zaczynając od modelowania. Co jest do tego potrzebne? Czy blender sam w sobie może stworzyć taką bajkę? Chcę tworzyć filmy animowane i do tego uczę się blendera. Szczerze powiem, że doszedłem już do pewnego etapu i nie wiem czego się uczyć bo materiału jest ogrom. Potrzebuję drogowskazu, który pokieruje mnie do celu jakim jest umiejętność tworzenia bajek. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *