Bake: pozostałe tryby pracy na przykładzie Bake Alpha

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Czyli jak wypiec odbijalność (mirror), emisję (emit) i przezroczystość (alpha) na przykładzie alpha, czyli przezroczystości.
Opisuję krótko pozostałe tryby wypiekania, na przykładzie przezroczystości obiektu związanej z kanałem Alpha. Pozostałe tryby to kolor oraz intensywność trzech parametrów: odbijalności (Mirror – lustro), połyskliwości (Specular) oraz emisji (Emit). Każdy z nich wypala się tak samo, zatem chyba nie ma sensu robić trzech identycznych treściowo tutoriali, hm?
Polski Kurs Blendera: mapowanie UV + BAKE – pozostałe tryby

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *