BGE: Logic Editor

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Czas rozpocząć poznawanie szczegółów dotyczących edytora logiki gry. W tej części – Logic Editor!
Zapraszam do analizy opcji, które często są pomijane i czasami nawet ignorowane, mimo, że zapewniają sporo możliwości kontroli tego, co się wyświetla, a co się nie wyświetla. Oczywiście chodzi o Logic Editor, czyli narzędzie do tworzenia gry, w którym ustawiać można kostki logiki. Ten poradnik nagrywałem chyba z pięć razy, zanim w końcu wyszło przynajmniej znośnie. Mam nadzieję, że dacie radę przez to przebrnąć…  
Polski Kurs Blendera: BGE: Logic Editor

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *