Cycles: Anisotrophy BSDF

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Oto narzędzie do materiałów z różnym połyskiem w różnych kierunkach, takich, jak np. płyta CD 🙂
Shader który jest jednym z nowszych dodatków do Cycles, mianowicie Anisotophy BSDF. Jest to świetny shader to symulacji materiałów anizotropowych, dający szerokie możliwości kontroli wyglądu i cieniowania powierzchni obiektu. Zrobienie polerowanego aluminium lub szlifowanej stali to drobnostka, od dziś 🙂 
Polski Kurs Blendera: Cycles: Materiał Anisotrophy

Wasze przemyślenia

Super Piotrze że pokazujesz gdzie szukać tego w źródłach, fajnie popatrzeć jak to wygląda od „kuchni”. Pomijam już kwestie wzorów których w tym życiu nigdy nie zrozumie ale blok kodu w .osl już jakoś do mnie przemawia.
Mam nadzieje że utrzymasz ten kurs i od czasu do czasu wstawisz tego typu zajawkę programistyczną. Jeszcze raz dzięki
P.S. wole twoje kursy od skręta 😉

A ja mam problem, materiał ten działa mi tylko po załadowaniu ustawień fabrycznych blendera, kiedy używam preferencji z 2.64 traktuje mi go jako diffuse, rozwiązanie problemu znalazłem, pytanie czy to tylko niezgodność wersji czy istnieje jakiś parametr który może dodatkowo blokować poprawne renderowanie tego materiału?

To prawda! Nawet na wiki jest na ten temat dość sporo opisane. Eeem, właśnie spojrzałem dokładniej na linki, które załączyłeś… 🙂 Właśnie! 🙂

Dzięki Piotrze za nowe tutki już wchłonąłem je ze smakiem jak tylko zobaczyłem ,że się pojawiły.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *