Cycles: Emission BSDF

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

W materiale wideo przedstawiam właściwości shadera związanego z emitowaniem światła.
Podsumowuję także niektóre informacje związane z jego podbieństwem do lamp, które tak naprawdę symulowane są za pomocą materiału w Cycles. Sam shader służy do oświetlania sceny, i dzięki niemu można uzyskać fotorealistyczne światło!
Polski Kurs Blendera: Cycles: Materiał Emission

Wasze przemyślenia

To jest właśnie przypadłość naszych czasów .
Po co upgrejdować coś co działało dobrze na coś co działa źle???

Cenne i praktyczne uwagi odnośnie cienia (ostre – słabo zarysowane) sterowane wielkością źródła światła. Dobrze wiedzieć 

Nawrzucałeś tutoriali że nie można nadąrzyć oglądać. Czyżbyś chciał się wyrobić przed końcem świata :). Masz jeszcze tydzień 🙂
Serio w końcu z sensem porządnie wytłumaczone zawiłości Blendera i nie tylko…
Pozdrawiam

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *