Cycles: Glass BSDF

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Shader szkła, który stanowi bazę do tworzenia swojego własnego szkła o fotorealistycznych własnościach.
Omawiam jedynie jego bazowe funkcje, zastosowania będą potem 🙂
Polski Kurs Blendera: Cycles: Materiał Glass

Wasze przemyślenia

No ja też testowałem to z soczewką. I ze zwykłą Blender-ową lampą zauważyłem że trzeba włączyć „Roughness” w materiale szkła, I przy wartości powyżej zera wtedy światło jest skupiane, ale gdy wystawiłem plane i przypisałem jemu „emision” to nie potrzebowałem żadnej wartości „Roughness” by soczewka skupiała mi światło.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *