Cząstki: Render: Group

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Cząstki mogą wyświetlać wiele obiektów, jeżeli zostały one zgrupowane. Mogą to robić wybierając obiekty losowo z grupy, po kolei, lub w myśl zadanych liczności elementów.
W materiale wideo przedstawiam metodę renderowania cząstek zrealizowaną w oparciu o grupę. Obiekty zawarte w grupie można wstawiać w miejsce cząstek na różne sposoby – po kolei, losowo lub z różną, definiowaną dowolnie częstotliwością. Jest to rozszerzenie możliwości, które mamy podczas renderowania cząstek jako pojedynczego obiektu, co opowiadałem w innym tutorialu.
Polski Kurs Blendera: Cząstki: Renderowanie: Group

Wasze przemyślenia

Oj przepraszam za błąd. Są w planie włosy? Głównie chodzi mi o ich układanie, bo zaczyna mnie to ciekawić.

Oczywiście, że są w planie 🙂 Jest sporo rzeczy o których potrzeba powiedzieć, w tym właśnie układanie – loki, przedziałki, czesanie, i w ogóle. Full materiału, niestety, do opowiedzenia 🙂

Chciałbym, ale teraz zrobienie bardziej zaawansowanych tutków zabiera więcej czasu. A czy PKR to nie jest przypadkiem Polski Kurs Rusznikarstwa?

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *