Cząstki: Render: Halo

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Renderowanie cząstek w modelu prezentacji Halo. Opowiadam o opcji Trail Count. Samo renderowanie zależne jest od ustawień materiału Halo, który opowiedziałem w innym poradniku. Zapraszam do zapoznania się z prostym efektem „strug” lub „strumieni”, który można otrzymać za pomocą zaledwie trzech nowych parametrów, o których nigdy wcześniej nie było mowy!  
Polski Kurs Blendera: Cząstki: Renderowanie: Halo
 

Wasze przemyślenia

„Samo renderowanie zależne jest od ustawień materiału Halo, który opowiedziałem w innym poradniku.”
Możesz powiedzieć w którym, bo pod Halo nic na tej stronie nie znajduje?

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *