Definiowanie własnych widoków

W poradniku na temat zarządzania widokami poznaliśmy podstawowe „ekrany” – obszary, skonfigurowane w pewne funkcjonalne całości, które służą jako narzędzia do wykonania określonych zadań. Na przykład, podczas tworzenia materiałów potrzebujemy podgląd widoku 3d, aby określić, jak materiał wygląda, ale potrzebny jest także Edytor Shaderów lub Edytor UV, aby ewentualnie poprawiać rozłożenie siatki UV. Takie widoki możemy zdefiniować sobie sami, według swoich własnych potrzeb, i o tym właśnie jest ten poradnik. Spis treści:
  1. Dodawanie nowych widoków – 00:42
  2. Przewijanie listy widoków – 01:03
  3. Usuwanie widoków – 01:36
  4. Kolejność widoków – 02:13
  5. Nadawanie nowej nazwy zakładce widoku – 02:41
  6. Opcje ustawień widoku – 04:04
  7. Wtyczki związane z widokiem lub blokowane – 04:40
  8. Pełna lista WSZYSTKICH trybów pracy – 06:15
  9. Zapisanie ustawień widoków – 06:46
  10. Przypisanie skrótu Ctrl+U do zapisu ustawień – 07:02
Zapraszam na film! 🙂
Definiowanie własnych widoków (Polski Kurs Blendera)
     

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *