Edytor UV – podstawy obsługi

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Edytor UV to prosty edytor obrazków 2d, którego podstawy obsługi właśnie omawiam.
Witam! W tym tygodniu zaczynamy wielki i wspaniały temat, jakim jest Mapowanie UV, a na początek – kilka informacji na temat pracy z Edytorem 2d, w jaki wyposaźony jest Blenders, zwanym też UV/Image Editor. Jest to materiał wstępny, zrobiony dla ustalenia uwagi i kompletności, wspominam w nim sposób na wpakowanie obrazków do pliku blend, oraz kilka innych rzeczy.
Polski Kurs Blendera – Edytor UV – podstawy

Wasze przemyślenia

tylko po co próbujesz go spolonizować? Nawet chińczyk i koreańczyk pracuje na angielskojęzycznej wersji ;p Blender po polsku po prostu uniemożliwiłby Ci pracę.

Ohoho 🙂 To byłoby już nie pierwsze zwycięstwo Blendera nad Maxem 🙂 Prawda jest jednak taka, że dobrze znać oba światy, i korzystać z najlepszych rzeczy w obu 🙂

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *