Konfiguracja zaawansowna: własne guziki

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Jeżeli w Blenderze komuś kiedykolwiek zabraknie guzików i przycisków, zawsze można dodać nowe!
Oto sposób: należy napisać parę linijek w Pythonie – języku programowania, w którym napisano prawie cały interfejs Blendera. Nie musimy prosić nikogo o zmiany – możemy sami je sobie wprowadzić. Jedyny myk jest taki, że trzeba wiedzieć, co napisać… 🙂W materiale wideo przedstawiam sposób na poprawienie lub zmianę przycisków widocznych w panelu Tools. Pokazuję jak dodać przycisk z funkcją eksportu do OBJ – coś, co ułatwia i przyspiesza pracę. Ten tutorial jest przeznaczony dla osób zaawansowanych, które w razie uszkodzenia Blendera będą wiedziały jak można go naprawić 🙂  
Polski Kurs Blendera: Konfiguracja zaawansowana: własne przyciski w panelu Tools

Wasze przemyślenia

zapierwszyrazem się udało ale chce zrobić coś innego a zamknołem okno z kodem i kiedy klikam translate i wybieram pokazuję komunikat o błędzie : File ‚/space_view3d_toolbar.py ‚ cannot be opened

o super !, wreszcie coś o Pythonie 🙂
to ja uzupełnię Twój Piotrze kurs i skrobnę coś o interfejsie na Forum

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *