Mapowanie UV – warstwy UV

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Rozwinięcia siatki 3d w modelu UV można tworzyć wielokrotnie dla danego obiektu, otrzymując stos warstw UV.
W tym krótkim materiale pokazuję jak tworzyć i pracować warstwy UV – czyli osobne rozwinięcia siatki obiektu, których może być dla jednej bryły wiele (a tekstury mogą używać dowolnych z nich). Informacje w tym tutorialu będą przydatne do zrozumienia jak działa Projection Painting, który za chwilę wrzucę na youtube.
Polski Kurs Blendera – mapowanie UV – warstwy UV

Wasze przemyślenia

Mam problem ze ściąganiem tekstur. Mianowicie robię nowy obrazek, ściągam tekstury, ale wykraczają one poza obrazek. Nie mam pojęcia co zrobić by się tak nie działo.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *