Mapowanie UV: znikająca tekstura z rozwinięcia

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Często spotykanym zaskoczeniem jakie jest udziałem początkujących grafików jest znikanie tekstury z właśnie zrobionego rozwinięcia UV. Wystarczy zmienić silnik renderujący, i tekstura znika. Dlaczego?
W materiale wideo pokazuję co zrobić jeżeli przy zmianie silnika renderującego zniknie nam tekstura którą podwiązaliśmy do mapy UV. Jeżeli zrobimy taką operację w Blender Internal, a potem przełączymy się do Cycles, to możemy czasem zauważyć, że tekstura, którą mamy w edytorze UV dla której zrobiliśmy rozwinięcie nagle znika. Omawiam właśnie ten problem i pokazuję, jak prosto można się z tego wybronić.    
Polski Kurs Blendera: UV: znikająca tekstura w rozwinięciu

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *