Mapowanie UV – zszywanie siatki (Stitch)

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Nowa opcja do łączenia siatek w edytorze UV po ich rozcięciu za pomocą szwów.
Ten tutorial dotyczy zaawansowanej funkcji związanej z mapowaniem UV, to jest operacji łączenia osobnych fragmentów siatki. Taka operacja nazywa się stitch (szew, ścieg, zszycie). Pokazuję jak można połączyć dwa fragmenty siatki UV, oczywiście na różne sposoby. Sama możliwość zszywania siatek UV pojawiła się w Blenderze w wersji 2.62, zatem jest to świeży, nowy materiał, o którym jeszcze nie ma za wiele informacji w sieci.
Polski Kurs Blendera – mapowanie UV – zszywanie siatki (Stitch)

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *