Modelowanie: Lina okrętowa + teksturowanie

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Opowiadam o paru sposobach jak można wymodelować linę w Blenderze, taką np. okrętową.
Pokazuję także jak nałożyć na nią teksturę, czyli kończycie ten tutek z gotowym do układania modelem. Nie jest to lina, która się strzępi i nie zawiera ona włosków – to będzie możliwe dopiero po zrobieniu tutków z systemu cząstek.
Polski Kurs Blendera: Modelowanie liny
 

Wasze przemyślenia

Witam Piotrze, świetne tutoriale, bardzo dobrze tłumaczysz. Mam pytanie, widzę że w Linuxie masz na górnym i dolnym pasku takie monitory aktywności systemu, możesz podpowiedzieć jakie to programy, bo szukam czegoś takiego do swojego Ubuntu. Dzięki!

Witam mam pytanie zatrzymałem się na 5:14 kursu jak daję merge to lina zmienia mi się w jednolitą jednokolorową masę nie wiem co mogę robić źle ?

Zapewne masz coś zrobione inaczej niż miałem w tutorialu, albo trafiłeś na jakiś błąd w Blenderze. Niestety, nie wiem, co namieszałeś bo nie widzę pliku, więc zapytaj może o to samo na forum, ewentualnie podeślij plik. Zanim to zrobisz, możesz spróbować zbudować linę ponownie – czasami za kolejnym razem wychodzi lepiej.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *