Modelowanie sprężyny

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Jak się okazało, gdy sprawdziłem, to takiego tutoriala jeszcze nie było w Polskim Kursie Blendera. Prosta sprawa – sprężyna.
Wrzucam stary tutorial, który gdzieś zachował się na dysku jeszcze nie opublikowany. Całość należy traktować jako proste ćwiczenie dla osób początkujących, które chcą powtórzyć sobie umiejętności z zakresu działania modyfikatorów, Trybu Edycji i paru prostych myków. Powodzenia w modelowaniu!  
Polski Kurs Blendera: Modelowanie sprężyny

Wasze przemyślenia

To w zasadzie chyba jednyny ciekawy myk w tym tutku, ale skoro miał się marnować na dysku, to pomyślałem, że lepiej wrzucić.

Witaj Piotrze,
Mam nieśmiałą sugestię, że należałoby koniecznie uzupełnić ten tutek o chyba najprostsze, najszybsze i najbardziej intuicyjne narzędzie do tworzenia pięknych sprężynek, a mianowicie add -> curve -> spiral, dostępne po aktywowaniu curve -> extra objects w add’onach. Parę sekund i sprężynka jak talala 🙂

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *