Modyfikator mirror

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Działanie tego modyfikatora to odbijanie edytowanej geometrii w osiach. Omawiam podstawy.
Modyfikator Mirror to jeden z częściej używanych. Przydaje się świetnie tam, gdzie pracujemy z symetryczną geometrią, i modelowania mamy dzięki temu sporo. Modyfikator umie odbijać nie tylko geometrię, ale także systemy kości i grupy wierzchołków (pod warunkiem, że są nazwane w konwencji .L.R – czyli ze wskazówką co jest czym) – omawiam jednak tylko podstawowe zastosowania związane z modelowaniem.
Polski Kurs Blendera – modyfikator mirror
Załączam od razu dodatek, który zrobiłem w celu uzupełnienia pewnych spraw dotyczących działania lustra w trybie edycji.
Polski Kurs Blendera – uzupełnienie dotyczące modyfikatora Mirror
Zapraszam do komentarzy!

Wasze przemyślenia

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *