Modyfikator remesh

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Czyli o tym, jak poprawić topologię, dodając nową geometrię, i zachowując wszystko w czworokątach.
Ten materiał wideo trochę się nie udał pod koniec, ale zanim zrobię nowy, wrzucam ten z nadzieją, że będzie to komuś przydatne. Omawiam rzadko używany modyfikator o nieco tajemniczej funkcji – jakim jest Remesh. Jest to świetne narzędzie do tworzenia efektownej geometrii w stylu Minecraft lub po prostu do poprawiania topologii tam, gdzie mam np. zbyt rozciągnięte ściany. Typowym obszarem zastosowań tego modyfikatora jest głównie rzeźbienie, kwantyzacja i redukcja lub wzbogacanie geometrii.
Polski Kurs Blendera: modyfikator remesh
 

Wasze przemyślenia

Świetny tutek, tłumaczenia „czemu coś nie działa” są bardzo cenne dla osób które dopiero zaczynają zabawę z blenderem.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *