Pivot, czyli kursor 3D

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Wyjaśnienie jak zmienić punkt odniesienia transformacji GRS oraz jak zarządzać kursorem 3D.
W trakcie przygotowań do następnych zajęć, nagrałem krótki filmik na temat mało znanego tematu, który jednak jest dość istotny w modelowaniu – mianowicie o kursorze 3D.
Polski Kurs Blendera – Kursor 3D / Pivot Point
Zapraszam do dyskusji!

Wasze przemyślenia

Od pierwszych chwil widac ze tutoriale sa bardzo dobrze przygotowane i przemyslane.
Zadnych wypelniaczy, mamrotania i bladzenia pomiedzy oknami, wszystko zwiezle i na temat.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *