Rigid Body: Copy From Active

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Kopiowanie z aktywnego obiektu do wszystkich pozostałych, które są zaznaczone nigdy nie było tak proste.
Czasami zdarza się przygotować wiele obiektów na scenie, które powinny posiadać jakąś własność fizyczną, której zapomnieliśmy ustawić. Może to być np. masa, tarcie, sprężystość lub kształt strefy kolizji. Aby nie klikać każdego z tych obiektów i nie ustawiać mu ręcznie ciągle tak samo wszystkich zapomnianych parametrów, wymyślono specjalny przycisk „Copy From Active”, co oznacza – „skopiuj z aktywnego”. Bardzo przydatne!
Polski Kurs Blendera: Symulacje: Rigid Body: Copy from Active

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *