Rigid Body: Wstęp

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Rigid Body to Bryła Sztywna.
W materiale wideo przedstawiam wstęp do silnika fizyki w modelu Rigid Body, który zintegrowano z Blenderem. Chodzi o symulacje fizyczne zderzeń, ruchów, tarcia, sprężystości, i innych parametrów związanych z fizyką newtonowska. Nie jest to ten sam silnik który działa w Blender Game Engine, ale jego odświeżona, wydajniejsza wersja. W przyszłych wersjach Blendera zapowiadane są znaczne zmiany.
Polski Kurs Blendera: Symulacje: Rigid Body: Wstęp

Wasze przemyślenia

Nadal Piotr nie mogę kliknąć w link do filmu. Muszę skopiować link do przeglądarki.
Tak jest z 2 ostatnimi które dodałeś.

Tak, też to widzę. Chyba coś z WP dzieje się, obadam to dokładnie, bo mam jeszcze 18 nowych tutków w kolejce do wrzucenia…

Niestety ale po wejściu w link jest napisane: „Ten film jest prywatny.
Przepraszamy za usterki.” 🙁

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *