Teksturowanie ula – poprawki UV

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Teksturowanie jest sztuką, która wymaga dobrych rozwinięć siatki UV.
W materiale wideo pokazuję jak można poprawić rozwinięcia UV, które decydują o wyglądzie materiału. Można z tego tutoriala nauczyć się, że nawet ten sam materiał może różnie wyglądać na różnych obiektach, bo nie sam materiał decyduje o wyglądzie, ale także rozwinięcie UV. Jest to jedna z przyjemniejszych czynności, które można zrobić podczas opracowywania materiałów, pod warunkiem, że rozumie się jak pracować z siatkami UV i jakie są zależności między ich ułożeniem, a wyglądem obiektu. Materiał ten przeznaczony jest dla osób średnio zaawansowanych, takich, które umieją już robić proste materiały. Początkujących odsyłam do poradników na temat mapowania UV, gdzie dowiedzą się najpierw podstaw.
Polski Kurs Blendera: Teksturowanie ula: poprawianie rozwinięcia UV
   

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *