Teksturowanie ula – szybka zmiana materiału

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Materiał który posiada rozwinięte siatki UV i tekstury bitmapowe można dość szybko i łatwo całkowicie zmienić, a całość nadal będzie wyglądać poprawnie.
Pokazuję, jak zrobić, aby uzyskać całkiem nowy wygląd modelu, ale aby zmieniła się tylko tekstura. Dość oczywista rzecz, ale może komuś się przyda. Raczej dla średnio-zaawansowanych, bo trzeba już rozumieć czym są siatki UV.
Polski Kurs Blendera: szybka zmiana wyglądu materiału
 

Wasze przemyślenia

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *