Tryb Edycji: Extrude

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Ten tutorial jest tymczasowo, ponieważ powtarza się z tutkiem o Trybie Edycji. Prawdopodobnie go zmienię.
Wyjaśniam, jak działa Tryb Edycji, oraz tłumaczę jak zrobić nową geometrię bazując na starej za pomocą operacji Extrude (wytłaczanie).
Polski Kurs Blendera – Tryb Edycji – Extrude

Wasze przemyślenia

Te tutoriale są zaskakująco dobre.
Brawa autorowi za znajomość tematu i umiejętność przedstawienia najważniejszych punktów w sposób łatwo zrozumiał i treściwy.

Przede wszystkim bardzo dziękuje za wszystkie tutki. Naprawdę świetna robota.
Co do uwagi (6’30” tutka), iż Blender nie potrafi tworzyć ściany po zaznaczeniu więcej niż 4 wierzchołków to w wersji 2.68 już potrafi. Wierzchołki nie muszą być nawet w jednej płaszczyźnie ale krawędzie powstają tylko na krawędzi powstałej płaszczyzny, tzn. powstała ‚płaszczyzna’ nie jest wtedy płaska ale posiada ‚wirtualne’ krawędzie wewnątrz, które można ‚zmaterializować’ tworząc krawędź pomiędzy danymi wierzchołkami.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *