Tryb edycji: zaawansowane operacje

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Jak wykonać niektóre operacje edycji równo, mimo, że nie są w osi siatki.
Pewne operacje, których nie można wykonać w osi siatki mogą być trudne dla początkujących. W materiale wideo przedstawiam sposób modyfikacji położenia narożnych wierzchołków sześcianu mający na celu ich spłaszczenie na płaszczyźnie, która nie leży równolegle do siatki (w każdym narożniku jest skierowana w inną stronę). Ten poradnik jest rozwinięciem tematu takiego jak orientacje transformacji, który można znaleźć w Polskim Kursie Blendera pod adresem Orientowanie transformacji. Zapraszam do oglądania!
Polski Kurs Blendera: Tryb Edycji – zaawansowane orientacje

Wasze przemyślenia

Kursor nie przeskakiwał do pozycji manipulatora 3D gdyż Pivot Point został ustawiony na Individual Origins, a nie jak błędnie założono na Median Point. Po ręcznym (bez użycia skrótu) ustawieniu z powrotem na Median Point, Cursor to selected działał jak należy.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *