Tryb Edycji

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Bardzo ważny tryb pracy – umożliwający zmianę wewnętrznych właściwości i kształtów różnych obiektów: prawdziwe Modelowanie!
Podstawowe informacje na temat Trybu Edycji. Jest to bardzo ważny tryb, w którym większość czasu spędza się modelując obiekty na scenie. Jego dobre poznanie jest kluczowe do sprawnej pracy w programie, dlatego cały Tryb Edycji podzieliłem na więcej tutoriali, które oczywiście już wrzucam.
Polski Kurs Blendera – Tryb Edycji – podstawy
Jest to pierwszy z serii materiał na temat Trybu Edycji, i być może go zmienię, ponieważ jakoś czuję, że wyszedł niezbyt dobrze. Nagrywany był cztery razy 🙂 Zapraszam do komentarzy.

Wasze przemyślenia

A jak można połączyć dwa face kwadrat i koło, które zachodzą na siebie w jednego Face-a?

Jest gdzieś funkcja „spawania” wierzchołków? Niby na dole jest ikona do automatycznego scalania, ale wygląda na to, że nie bardzo działa. W każdym razie u mnie nie, bo próbowałem tak połączyć dwie płaszczyzny (i w powiększeniu oba wierzchołki zachodziły na siebie idealnie), ale kiedy później całość chciałem przemieścić by wyrównać płaszczyznę, to się okazało, że jednak nie zescaliło. (w 3DSmaxie był przycisk „Weld”)
Więc, czy da się to jakoś ręcznie zrobić? Mam wersję 2.75

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *