Tryb rzeźbienia – dyntopo

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Rzeźbienie może być przyjemnością, zwłaszcza wtedy, gdy korzystamy z dynamicznej topologii. Czas to poznać!
W materiale wideo przedstawiam działanie panelu w którym podczas rzeźbienia może cały czas przebudowywać się topologia modelu, włącznie z dodawaniem i usuwaniem nowych wierzchołków. Opowiadam o opcjach i zastosowaniach całego panelu. Ten poradnik jest uzupełnieniem materiałów na temat rzeźbienia, i muszę przyznać, że bardzo go brakowało. Dynamiczna topologia jest ważnym dodatkiem do Blendera i szybko stała się jedną z najważniejszych funkcji, które wykorzystuje się podczas prac rzeźbiarskich. Mimo to, nie jestem do końca zadowolony z tego poradnika. Trochę się zamotałem w niektórych miejscach. Mam nadzieję, że mimo wszystko, lepiej mieć w kursie taki, niż żaden…
Polski Kurs Blendera: Sculpt Mode – dynamiczna retopologia
 

Wasze przemyślenia

Mam pytanie:
Od której wersji jest funkcja dynamicznej topologii? (mam 2.5 i nie znajduję)
Pozdrawiam

Kolejny świetny tutek, podejrzewam ze sam bym tak dobrze nie zrozumiał co te opcje robią.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *