Tryb rzeźbienia (Sculpt Mode) – zastosowanie tekstur

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Tekstury znajdują zastosowanie nie tylko do tworzenia materiałów, ale także do modyfikacji narzędzi rzeźbiarskich.
W tym materiale pokazuję jakie wspaniałe efekty można uzyskać stosując kilka prostych opcji. Tekstury mogą być proceduralne lub bitmapowe.
Polski Kurs Blendera – rzeźbienie: zastosowania tekstur

Wasze przemyślenia

Nie znalazłem tutorialu o modyfikatorze Multiresolution i czym różni się od modyfikatora Subdivision Surface.

Prawda, nie ma o nim poradnika. Multiresolution to taki sam modyfikator jak Subdivision, z tym, że można rzeźbić bryłę na każdym poziomie subdiva, odwracalnie. Dzięki temu możesz najpierw rzeźbić grube elementy a dopiero potem szczegóły, zachowując przez cały czas kontrolę nad podziałami siatki.

Witam!
Korzystam z blendera v2.76. Nie wiem co wybrać w opcjach po prawej stronie aby móc modyfikować tekstury. Z góry dzięki za pomoc.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *