UV unwrap – rozcinanie siatki

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Gdy podstawowe metody rozwijania siatki zawodzą, trzeba sięgnąć po nożyczki…
Ta część kursu opisuje metody pracy z siatką UV na skomplikowanych obiektach, tam gdzie siatkę trzeba rozcinać ręcznie. Pokazuję, jak można pracować z krawędziami i jak zaznaczać a potem ustawiać szwy na krawędziach. Rozwijanie siatki odbywa się według krawędzi zaznaczonych jako rozcięte. W tym tutorialu zapomniałem o drugiej części – jaką jest pinning, a więc przypinanie siatki do tekstury, ale zrobię o tym osobny tutorial.
Polski Kurs Blendera – UV unwrap – rozcinanie siatki
Ponieważ tuż po nagraniu okazało się, że jeszcze mogę coś dodać, tutaj jest Uzupełnienie:
Polski Kurs Blendera – UV unwrap – rozcinanie siatki – uzupełnienie

Wasze przemyślenia

Już wiem w czym tkwił błąd. Przed wykonaniem Unwrap, trzeba zaznaczyć cały obiekt. Wtedy działa.

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *