Zaawansowane teksturowanie ula

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Gdy mamy już bazowy model oraz nałożone podstawowe tekstury, czas zacząć zabawę z teksturowaniem rzeczywistego wyglądu!
Opisuję jak można wykonać zaawansowane, ręczne modyfikacje tekstury nadając jej unikalny charakter i wygląd. W materiale wideo przedstawiam długi i obszerny tutorial na temat malowania tekstur, w pełnej wersji, z różnorodnym mapowaniem, itp. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie ciekawego wyglądu i łatwe, bo ręczne, miksowanie tekstur, pozwalające na pełne spektrum artystycznych możliwości.
Polski Kurs Blendera: zaawansowane teksturowanie ula

Wasze przemyślenia

Czy powstanie tutorial z wypalaniem tekstury (jedna tekstura) z złożonego modelu tzn. model który składa się z wielu obiektów + wielu materiałów (wiele tekstur wysokiej rozdzielczości) ??

A co Ty o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *